středa 27. ledna 2010

Mezihra


V současnosti jsem úspěšně nemocen, což znamená, že veškerá má činnost a aktivita se zastavila. Těším se až tohle přechodné období skončí a já budu zase moct tvořit. Pro tyto a jiné účely jsem přešel z mého podivně se chovajícího operačního systému Ubuntu na jinou Linuxovou distribuci Opensuse. Jako u každé takové distribuce, která je volně šířená jsem bojoval s mnohými chybami a botami, ale po usilovném snažení mám konečně systém připravený na práci. Teď už se jen uzdravit a začít dopisovat bakalářku.

2 komentáře:

  1. V čem spočívaly ty problémy s ubuntu? Jsem totiž přemýšlel, že bych ho vyzkoušel a zajímalo by mě, co by mi mohlo vadit.

    OdpovědětVymazat
  2. No s tím Ubuntu je to počítač od počítače. Já měl problémy se svojí grafickou kartou(intel, občas mi zhučelo bezdůvodně grafické prostředí), potom s tím, že se mi často zcela přeházely nástroje v panelech, občas mi to zamrzlo úplně a jednou po aktualizaci mi nenajelo jádro systému(což byl dost velký podraz). No proto jsem rychle utekl, protože na něco takového nejsem zvyklý ani u windousu. Opensuse zatím v pohodě, ale člověk nikdy neví:) Ale s tím ubuntu je to hodně specifické, někomu to nedělá žádný problém...takže můžeš zkusit:)

    OdpovědětVymazat