pondělí 6. dubna 2009

Kytara



V mém životě se stala další zajímavá událost. Rozhodl jsem se začít hrát na kytaru, podědil jsem jednu starší, která měla uvolněnou kobylku a staré struny.
Sic trochu neuváženě, jsem se v servisu kytar nechal zmanipulovat a nechal jsem spolu s kobylkou nasadit struny kovové, což je podle některých kytaristů jako nalít do benzínového motoru naftu:)).
No co naplat jakmile je poničím budu je měnit za nylonové. Ty mají výhodu v tom, že se více hodí na "harfový" styl hry. Tak nějak jsem zavrhl hru s trsátkem a raději se budu učit brnkat všemi prsty. Pro to, abych se naučil hrát tak jak si představuji jsem si našel i učitele. Uvidíme jak to půjde...ale už teď vím, že další nástroj rozhodně přibírat nebudu.

2 komentáře:

  1. Tak nevim, kdo tohle tvrdi, ale struny jedine kovovy.. nylon nema absolutne nijak tvarnej zvuk, to je jak hrat na plastovou kytaru.. kdyz chces, tak z toho dostanes jakejkoliv zvuk.. nekde sem jedny nylonovy omylem dostal, tak ti je klidne prenecham jestli mas zajem...

    OdpovědětVymazat
  2. Záleží opravdu co s tím hraješ. Osobně uvažuji, ještě o jedné kytaře, která bude mít kovové. Ale na hraní podle not jedině nylon!

    OdpovědětVymazat