pondělí 16. května 2011

Opětovné, probuzení.


Po téměř roční odmlce jsem se rozhodl pomalu, ale jistě opět rozjet tenhle projekt. Očekávejte nové příspěvky.

Co se týče pracovního vytížení, je zatím veliké, protože mne čeká srovnávací zkouška z Religionistiky, ale pokud se vše povede, budu moc hrdě usilovat příští rok o státnice z tohoto oboru.

Času je málo, ale chuť se opět ventilovat je větší:)

edit: Až teď jsem si uvědomil, že to nebyla téměř roční odmlka, ale opravdu roční:) Poslední příspěvek, jsem odeslal přesně před rokem...

3 komentáře:

  1. No tak piš čéče už se těším.

    OdpovědětVymazat
  2. No konečně něco :) Už jsem myslel, že je tenhle blog na dobro odepsán - o to milejší je to překvapení :)
    Jinak - ty srovnávačky máš teprve před sebou? Já myslel, že je to součást zkoušek přijímacích. Nu, ale ty to určitě zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel, je to velice šíleně řešeno až na konci prváku jako druhé státnice. Mám to 7 :D Každý rok se učím na státnice...ach jo :D

    OdpovědětVymazat