úterý 17. února 2009

Zimní oslava


Zima je tento rok neskutečně tvrdá. Toužebně očekávám jaro. Mé milované období, kdy se matička příroda znovu narodí a naši milou zemí začnou opět protékat barvy života. V tento pochmurný čas plný sněhových vychřic jsem se před 22 lety narodil. Tedy přesně bylo to 17.Února.

Nemám rad oslavy narozenin, které jsou určené jen pro oslavence, proto jsem se rozhodl udělat něco trochu odlišného. Malou bubnovačku pro pár svých přátel. Vzhledem k omezené kapacitě jsem nemohl do svého nynějšího působiště pozvat více lidí, ale i to málo stačilo k tomu, aby se vytvořila příjemná atmosféra.

Bubny a Rida zazněly a mí přátelé včetně rodiny(bohužel zde nebyla k zmiňované kapacitě a dostupnosti celá) mně k mému velkému potěšení obdarovali rozličnými dary včetně krásného nového Didgerida, kterému se budu věnovat nejspíše v příštím příspěvku, ale hrát na něj je něco nepopsatelného po všem tom lapocení se s bambusem:o)

Děkuji všem za to, že přišli a doufám, že jste si tuto oslavu prožili stejně dobře jako já. Přesně za rok se zase uvidíme!:o)

Děkuji bráškovi za to, že přivezl bubny, svým přátelům za to, že mohli přijít a mé rodině za to že jí mám. A také děkuji Terezce, že to se mnou dokáže stále vydržet:o)

A zde jsou fotky z Oslavy

1 komentář: